Veelgestelde vragen tickets 2020 + 2021

Het Ranzelfestival wordt verplaatst naar 2021 en ik wil mijn ticket graag behouden, moet ik het ticket dan bewaren of krijg ik een nieuwe?

Je moet je ticket goed bewaren, dit ticket blijft namelijk geldig voor volgend jaar. Je krijgt dus geen nieuw ticket toegestuurd.

Ik heb een ticket gekocht maar wil mijn geld terug omdat het Ranzelfestival niet doorgaat in 2020

Dat kan! Van 1 juli tot 1 augustus heb je de mogelijkheid om kenbaar te maken dat je graag je geld terug wilt en dus je ticket(s) inlevert. Dit kun je doen door een mail te sturen naar support@tickli.nl met daarin je naam en het e-mailadres dat je gebruikt hebt bij het bestellen van de tickets. Je tickets worden dan geannuleerd en het bedrag (entreeprijs + servicekosten) wordt uiterlijk eind augustus teruggestort op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

Ik heb tickets besteld voor meerdere personen, kan ik alleen mijn eigen ticket inleveren?

Dat is helaas niet mogelijk. Tickets inleveren gaat per bestelling en niet per ticket. Mocht je dus bijvoorbeeld 10 tickets hebben gekocht voor jou en je vrienden dan kun je deze alleen samen inleveren.

Ik wil mijn ticket graag behouden voor volgend jaar, maar weet niet of ik kan op de nieuwe datum

Dat snappen we. Daarom is er ná bekendmaking van de nieuwe datum nog een termijn waarin je je tickets kunt inleveren. Je hoeft nu dus nog niet te beslissen.

Ik wil mijn ticket graag behouden voor volgend jaar, maar ik ben mijn ticket kwijt

Heb je je ticket niet uitgeprint en kun je het niet meer terugvinden in je mail? Stuur dan een mail naar support@tickli.nl met daarin je naam en het e-mailadres waarmee je de tickets hebt besteld. Je ticket wordt dan opnieuw naar je toegestuurd.

Wanneer start de ticketverkoop voor Ranzelfestival 2021?

Zodra er een nieuwe datum bekend is wordt de ticketverkoop weer hervat. Wees er dan snel bij, want het Ranzelfestival was nagenoeg uitverkocht!

Veelgestelde vragen

Hoeveel tickets kan ik tegelijk kopen?

Je kunt tot wel 50 tickets per transactie kopen.

Zijn de service- en transactiekosten bij de prijs inbegrepen?

De servicekosten zijn bij de prijs inbegrepen, de transactiekosten echter niet. Bestel tickets samen met je vrienden, dan betaal je maar een keer transactiekosten!

Wanneer ontvang ik mijn ticket?

Na afronding van je betaling ontvang je deze direct per e-mail. Of je print ze meteen na het bestellen.

Ik heb mijn gekochte ticket niet ontvangen, wat nu?

Dat is vervelend! Neem even contact op met de supportafdeling van het ticketsysteem via support@tickli.nl of +31 (0)43 609 8536 dan sturen ze jou het ticket opnieuw toe.

Kan ik aan de avondkassa mijn ticket kopen?

Je kunt aan de avondkassa een ticket kopen, mits deze niet eerder zijn uitverkocht. Let op, je kunt hier alleen contant betalen.

Nemen jullie mijn ticket retour?

Helaas nemen wij geen gekochte tickets retour.

Hoe laat gaat het festivalterrein open?

Vrijdag- en zaterdagavond ben je vanaf 20.00 uur welkom.

Ik ben nog geen 18, mag ik drank bestellen?

Onder de 18 jaar schenken wij geen alcoholische dranken. Je zult bij de entree gevraagd worden je te legitimeren.

Mag er gerookt worden?

Buiten mag er gerookt worden, binnen in het feestpaviljoen is dit ten strengste verboden.

Is er een garderobe?

Ja, je kunt je jas kwijt in het feestpaviljoen.

Hoe kan ik mijn consumptiebonnen kopen?

Consumptiebonnen zijn zowel met cash als pin te koop.